Thought for the week

"Every word of God is pure: He is a shield unto them that put their trust in Him." Proverbs 30:5


Friday 2 October 2015

Pampoene

Hello almal,

ek kan nie glo daar is alweer twee weke verby en ons is al in Oktober maand. 
Hierdie jaar het vir my vreeslik vinnig verby gevlieg. 
Ons vakansie is nou verby en almal is weer vol aan die gang. Na my vriendin se besoek van 2 weke was daar nog besoekers vir n week by ons. Ek het na my vriendin en haar man terug is na SA, my rug weer seergemaak. Ek kon skaars beweeg. Ek het n paar inspuitings in my rug gekry en die pyn was beter. Toe die tweede groep besoekers kom was dit tasse sleep en help om te dra. Natuurlik nie goed vir my rug gewees nie. Na n pynvolle week en nog n inspuiting voel ek nou weer beter. 
Ek moet my nou rustig gedra (oeghhh) baie moeilik, maar manlief hou my met n valk oog dop.
Hoe is die spreekwoord, as jy nie hoor nie dan moet jy voel.

Scrapping4funChallenges het hulle volgende "Challenge" op hulle blog. 
Gaan kyk gerus en ook die oulike "Sponsor" wat ons het.


Die tema is Pampoene
Ek het vir my vriendin n Jornaal gemaak en n paar bladsye vir haar versier. 
Een van die bladsye was hierdie pampoene. 
Ek het dit baie geniet om hierdie 2 bladsye te maak.

Dankie vir die inloer.

Be Happy Be Creative

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by.
Those leaving a comment on any posts on RachelleS Creations blog do so in the knowledge that their name and blog link are visible to all who visit this blog and by providing the comment, they have published their own personal details on this blog and also consented to that personal information being seen.
Please know that your comment is valued.
Hugs Rachelle